About a Girl blog candy




Χειροποίητοι Μάρσιποι αγκαλιάς

www.tosentouki.blogspot.gr

Nadia Cannizo's Giveaway

Αστερόσκονη-Χειροποίητα κεριά και σαπουνάκια
Από το Blogger.

Translate


Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2013

Χαρούμενα Γενέθλια Μαριζάκι!!!

Στις 20 του μήνα η δεύτερή μας βαφτιστήρα έσβησε τα 3 της κεράκια!
Δυστυχώς η νονά δε μπόρεσε να είναι κοντά της γιατί έχουν μετακομίσει στην Κρήτη.
Να της ευχηθώ και απο εδώ λοιπόν να είναι χιλιόχρονη, γερή κι ευτυχισμένη!
Της έφτιαξα ένα αλμπουμάκι για να το στολίσει η μαμά της με τις φωτογραφίες απο το πάρτυ της!

Και η καρτούλα της...


6 σχόλια:

  1. πολυ ωραιο αλμπουμ!!! μου αρεσουν ιδιαιτερα τα χαρτια !!! και η καρτα υπεροχη !! να την χαιρεσαι την βαπτιστηρα σου!!!! χιλιοχρονη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φιλενάδα,είναι καταπληκτικά όλα-κι η κάρτα και το άλμπουμ και η πρόσκληση καθως και το κέρασμα της Ελίνας!Ευχαριστούμε πολύ!Και αυτή η χαρά που πήραμε ανοίγοντας τον φάκελο,δεν υπάρχει!Καλύτερα που το είδαμε εκείνη τη στιγμή,αν το είχες ποστάρει πρώτα εδώ θα μου χαλούσες την έκπληξη χαχαχα!Άσε που στις φωτογραφίες χάνει κατα πολύ!!!
    Να χαιρόμαστε τα παιδάκια μας και χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα στο γλυκό μας Ελινάκι που χρόνισε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα γι'αυτό δεν έκανα νωρίτερα την ανάρτηση, για να μη σας χαλάσω τη χαρά!

      Διαγραφή
  3. Αχ ζούλεψα!!!!
    Παρόλο που έφτιαξα το βιβλίο ευχών για τα δίδυμα στη βάφτιση, μου φαίνεται θα τους φτιάξω άλλο ένα στα γενέθλια τους.
    Τι νονά είμαι και εγώ άλλωστε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή