About a Girl blog candy




Χειροποίητοι Μάρσιποι αγκαλιάς

www.tosentouki.blogspot.gr

Nadia Cannizo's Giveaway

Αστερόσκονη-Χειροποίητα κεριά και σαπουνάκια
Από το Blogger.

Translate


Παρασκευή 1 Μαρτίου 2013

Χρόνια σου Πολλά αγαπούλα μου!!!

Σήμερα το μικρό μου κοριτσάκι γίνεται ενός!!!
Πότε πέρασε κιόλας ένας χρόνος απο την πρώτη στιγμή που την κράτησα στα χέρια μου και συναντήθηκαν οι ματιές μας...
Κοριτσάκι μου γλυκό να είσαι πάντοτε γερή, τυχερή κι ευτυχισμένη στη ζωή σου, όλα όσα θές να καταφέρεις να γίνονται πραγματικότητα και να έχεις δίπλα σου ανθρώπους που σε αγαπάνε και σε σέβονται! Εμείς θα είμαστε πάντα εδώ για να στηρίζουμε τις επιλογές σου και να σε αγαπάμε...

Η ατομική τουρτίτσα που της έφτιαξα αργά χθές το βράδυ για να σβήσει το 1ο της κεράκι μιας και το πάρτυ μας θα γίνει το Σάββατο.


Και η καρτούλα που θα συνοδεύσει το δωράκι της


Σας φιλώ γλυκά...

2 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι μου! Κι εσύ να χαίρεσαι τα παιδάκια σου και με το καλό ο νέος μπόμπιρας!!!

      Διαγραφή