About a Girl blog candy




Χειροποίητοι Μάρσιποι αγκαλιάς

www.tosentouki.blogspot.gr

Nadia Cannizo's Giveaway

Αστερόσκονη-Χειροποίητα κεριά και σαπουνάκια
Από το Blogger.

Translate


Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2012

Χριστουγεννιάτικο δέντρο απο περιοδικό!!!

Μία απο τις πλέον πιο εύκολες Χριστουγεννιάτικες κατασκευές είναι το Χριστουγεννιάτικο δέντρο απο περιοδικό.
Τί χρειαζόμαστε? 'Ενα περιοδικό!!!
Αφού πρώτα ανοίξουμε τις σελίδες καλά ώστε ο κορμός του περιοδικού να ανοίγει αρκετά, διπλώνουμε τις σελίδες κατ'αυτόν τον τρόπο.
το αποτέλεσμα θα είναι αυτό
Διπλώνουμε λοιπόν προς τα μέσα και τις μύτες που περισσεύουν
και το δεντράκι μας είναι έτοιμο τόσο απλά!!!
Εάν θέλετε μπορείτε να το αφήσετε έτσι ή να το ψεκάσετε με σπρέυ στο χρώμα της αρεσκείας σας και να το πασπαλίσετε με γκλίτερ!
Επειδή το δικό μου δεν το έχω βάψει ακόμη, έβαλα τη φωτογραφία απο αυτό που μου έφτιαξε η κουμπάρα μου πέρυσι!
Θα επανέλθω και με μία άλλη χρωματική πρόταση όταν θα το έχω έτοιμο!!!
Καλή επιτυχία!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου