About a Girl blog candy




Χειροποίητοι Μάρσιποι αγκαλιάς

www.tosentouki.blogspot.gr

Nadia Cannizo's Giveaway

Αστερόσκονη-Χειροποίητα κεριά και σαπουνάκια
Από το Blogger.

Translate


Κυριακή 9 Δεκεμβρίου 2012

Χριστουγεννιάτικη κάρτα

Αν και δεν την έχω στείλει ακόμη και σίγουρα η παραλήπτης θα δεί την ανάρτηση, δεν κρατιέμαι να μην τη μοιραστώ μαζί σας!!!
Η κάρτα αυτή θα ταξιδέψει ως την Κρήτη, στην κουμπαροκολλητή μου Σοφία!
Ήθελα να κάνω κάτι διαφορετικό, έτσι έφτιαξα ένα στολίδι απο τσόχα, κόλλησα απο πίσω του σκράτς, έτσι ώστε μόλις διαβάσει την καρτούλα να μπορέσει να το αφαιρεσει και να το στολίσει στο δέντρο της!
Πως σας φαίνεται?
Πάω να κατεβάσω καμμιά ιδέα και για τις υπόλοιπες κάρτες που έχω να φτιάξω!!!
Φιλιά

3 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο ,πρωτότυπο και πάνω απ΄ολα πολύ έξυπνο!!! Σιγουρα θα χαρεί πολύ ο παραλήπτης και θα σε σκεφτεται καθε χρονο που θα στολιζει το δέντρο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!
    Ημουν σίγουρη πως είχα γράψει!!
    Οκ,ήταν η πιο ωραία καρτούλα Χριστουγέννων που έχω λάβει ποτέ!
    Plus,η χάρα μου όταν έλαβα το φάκελο ήταν απερίγραπτη!
    Λέω να καταργήσουμε τα τηλέφωνα και να αρχίσουμε να επικοινωνούμε δια αλληλογραφίας φιλενάδα!!χαχαχχχα
    Ευχαριστούμε για την καρτούλα,για τον κόπο και τον χρόνο που διέθεσες για να μας δείξεις πως μας σκέφτεσαι και μας αγαπάς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή